2016/01/31

Purpose

   Każdy w swoim życiu ma jakiś cel do którego dąży. Niektórym udaje się go zrealizować od razu, inni mają chwile zachwiania, zwątpienia, a ich droga kręci się ku nieznanym żeby na końcu dopiąć swego. Dzięki celom nabieramy nowych doświadczeń, czasami popełniamy błędy na których następnie powinniśmy się uczyć. 
  Po ciężkiej przebytej drodze, jesteśmy silniejsi, a to jest ważne. Nie każdy cel jest łatwy do pokonania, ale myślę, że jeżeli na prawdę nam zależy to będziemy potrafili dopiąć swego. 
 Myślę, że to jest ważne w naszym życiu, bez tego byłoby nudno, szaro i bezimiennie. Bywają chwile zwątpienia, ale to nie oznacza, że to koniec!

   Ostatnio zauważyłam u siebie złe samopoczucie, przybranie na wadze oraz częste denerwowanie się o byle co i postanowiłam to zmienić. Dużo czytałam, oglądałam filmiki na ten temat i wszystkie te informacje pomogły mi w dążeniu do mojego celu. Fakt wciąż się uczę ale myślę, że jestem na dobrej drodze.

Moje cele na ten rok?
① Być bardziej zorganizowana
   Głównie chodzi mi o zarządzanie moim czasem. Jeszcze bardzo niedawno marnowałam naprawdę wiele czasu na internecie, a przede wszystkim na Twitterze. Teraz nie widzę potrzeby wchodzić tam i pisać o każdej nowej myśli jaka mnie najdzie, po prostu nie widzę w tym sensu, równie dobrze mogę pisać moje przemyślenia na kartce lub w pamiętniku. Myślę nawet, że to jest bardziej korzystne bo w każdej chwili możemy wrócić do naszego ulubionego momentu z życia, a na twitterze zawsze może się to nam "zakopać".
   Założyłam sobie nawet kalendarz i mam zamiar zrobić coś typu planner ale nadal szukam odpowiedniego.

② Skupić się na nauce
   To chyba taki jeden z najważniejszych celów. Cóż pierwszy semestr nie poszedł mi za dobrze i naprawdę zawaliłam, dlatego w tym semestrze muszę się przyłożyć. To półrocze jest dłuższe i już w marcu muszę wybrać rozszerzenie 😒 a nie mam bladego pojęcia co chcę zrobić w życiu...

③ Przyłożyć się do bloga
   Cóż w ostatnich miesiącach nie oszukujmy się, ale bardzo zaniedbałam bloga. Mam zamiar to poprawić. Wiąże się też to z organizacją czasu i nauką ale dam radę, jak inni dają radę to czemu ja nie?

④ Sprzątać
   Nie mam co kłamać, jestem straszną bałaganiarą. Jak mama robi pranie to ja zamiast te wszystkie ciuchy odłożyć od szafy, zostawiam na dole na szafce i jak coś mi jest potrzebne to po prostu wyciągam z tej "kupki". Najlepsze jest że ubrania leżą tam dobry tydzień zanim je pozbieram 😂.

⑤ Opanować moje "wybuchowe emocje"
   Jak wcześniej wspomniałam ostatnio bez powodu się denerwuję, może jest to spowodowane częstym przesiadywaniem w internecie? Cóż właśnie kończą mi się ferie, a ja w sumie nic przez nie nie zrobiłam tylko oglądałam serial, a dopiero jak one się skończyły postanowiłam zrobić coś ze swoim życiem także możecie mi pogratulować haha.

⑥ Ćwiczyć i jeść zdrowo
   Mój cel z ktorym nigdy się nie rozstaję. Ale teraz jest inaczej niż kiedyś. Wzięłam wszytko na poważnie i zaczęłam dbać o siebie. Dużo inspiracji czerpie z różnych blogów, instagrama, tumblra, a także z mojej ulubionej aplikacji na ten moment "pumpup" serio polecam (jak coś mam user bierburz).


A wy? Macie jakieś cele?

Po dość długiej przerwie powracam na bloga ze zdwojoną siłą. Postów nie było dlatego gdyż zwątpiłam w siebie, potrzebowałam czasu na przemyślenie wszystkiego. Teraz już jest dobrze.
Mam mnóstwo pomysłów do zrealizowania, ale jeżeli wy macie jakieś pomysły co do następnych notek albo ogólnie do bloga to chętnie wysłucham :).

(sklejka ze zdjęć od początku roku)


Do napisania xo



23 komentarze:

  1. Masz ślicznego bloga 😍😍😍 http://ju-latte.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba wygląd bloga. wszystko jest przejrzyste i miło się go czyta. jak tylko znajdę więcej czasu to wpadnę i chętnie poczytam wszystkie posty xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co się rzuca w oczy to wygląd bloga, a Twój blog pod tym względem robi ogromne wrażenie! Jeśli chodzi o wpis, bardzo fajnie się czyta. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie często to działania motywuje muzyka. Album Justina dał mi wielka motywacje. Do ws ystkiego, do zmian na lepsze. Postanowiłam prowadzić bloga, schudnąć. Jak na razie jestem na dobrej drodze, no zrzuciłam już 5kg 😊 trzymam kciuki za twoje cele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje początków, dziękuję i również trzymam kciuki za ciebie xo

      Usuń
  5. Spoko blog zaprszam do mnie
    Https://wkrainieczarowisnowblogospot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog oraz cele na nowy rok :)
    Pozdrawiam xx

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post - zmotywowałaś mnie z ogarnięciem się ;)
    Mam nadzieję, że wszystkie Twoje cele zostaną spełnione a Ty dobrze sobie wszystko zorganizujesz i będziesz szczęśliwa!
    Powodzenia w osiąganiu celi :)
    Będę częściej wpadać!
    Ja z tt : @justheartatack
    Oraz zapraszam do siebie : http://princess-diaries-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wytrwałości w dążeniu do celu! :)
    Postanowienia mam podobne do Twoich - też chce się skupić na nauce, przyłożyć się do bloga i zacząć zdrowo się odżywiać oraz ćwiczyć. Do tego chcę jeszcze.. poświęcić więcej czasu muzyce, która jest moją pasją oraz doszlifować angielski do perfekcji :3

    Tak btw. masz bardzo ładny wygląd bloga i przyjemnie czyta się Twoje posty :) Będę tu często zaglądać.

    Obserwuję :*

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa tęskniłam za twoim blogiem! Powodzenia we wszystkich celach! Ja staram się zdrowiej odżywiać i chociaż troszkę ćwiczyc

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając tego posta myślałam , że czytam własnego tylko sprawdzam czy wszystko dobrze napisałam .Dokładnie identyczne , na prawdę identyczne mamy plany .I jesteśmy całkiem podobne ...po przeczytaniu tego posta tak stwierdzam .Też mam te swoje emocje , tylko to może być wina kawy albo też internetu haha .

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezaprzeczalnie cel w życiu każdego człowieka jest potrzebny. Trzeba mieć powód, żeby rano wstać i walczyć o kolejny dobry dzień :) Nie masz co się przejmować kończącymi się feriami. Każdy dzień jest dobry do tego, żeby coś w życiu zmienić :)
    Ja mam mnóstwo planów na ten rok w formie postanowień Noworocznych. Chyba wszystkie po trochu udaje mi się realizować, niektóre czekają na swój moment. Mam mnóstwo pozytywnej energii i motywacji do spełnienia ich, której i Tobie życzę :) A przede wszystkim silnej woli, żebyś się nie poddała! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka ważnych dla mnie celi, jednak o tym u mnie już niedługo na blogu.

    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby wszystkie twoje cele się spełniły! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem każdy powinien mieć jakiś cel do którego warto dążyć. Życzę ci aby wszystkie twoje się spełniły! :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę bardziej przyłożyć się do nauki, w końcu już drugi semestr :/
    Może obs za obs?
    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje cele to po pierwsze nauczyć się nie przejmować wszystkim dosłownie oraz pogłębiać swoją pasje oraz być otwartą na świat.W tym roku już do kilku rzeczy się przełamałam do których podchodziłam dość sceptycznie. Wolność to coś co pozwala nam żyć :) Skoro twoim celem jest zdrowo się odżywiać to zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje cele są podobne do Twoich, ponieważ chcę i w sumie już ćwiczę cardio aby trochę schudnąć, pojechać do LOndynu i dobrze zdać egzamin, który już jest w kwietniu. Jeśli chciałabyś może mnie odwiedzić to zapraszam :) http://brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog. Ja jestem typem perfekcjionistki, wiec staram sie jeszcze lepiej robic te wszystkie rzeczy co wymienilas. Bede wpadac czesciej. Milego wieczoru.
    Zapraszam do mnie, dopiero io zaczynam, wiec mile widzianr rozne rady.
    www.floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejny świetny post! czekam na kolejny bo aż miło się czyta:)

    zajrzysz do mnie? byłby mi bardzo miło jakbyś zostawiła po sobie ślad:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIE NA BLOGA
    a za obserwacje się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, cele trzeba mieć, a na pewno choć część się zrealizuje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wytrwania w postanowieniach :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbym czytała siebie! Dokładnie te same postanowienia. Piękny blog i powodzenia w utrzymaniu postanowień!

    OdpowiedzUsuń