2015/08/06

Forget the haters cause somebody loves ya ♥︎

Hejka!!!

 Dzisiaj jednak tematycznie, ale na wstępie chciałam powiedzieć, że film bardzo mi się podobał i bardzo zaskoczyła mnie końcówka. Dowiedziałam się, że zakończenie w książce jest inne dlatego mam zamiar jeszcze w te wakacje ((chyba w Gracji)) ją przeczytać. Ale przejdźmy do tematu posta.


 Chyba każdy kto to czyta wie co to hejt lub nawet sam padł jego ofiarą. Ja osobiście nie rozumiem co da ludziom, że napiszą na asku, blogu lub innych portalu: "jesteś brzydka", "gruba", "Nikt cię nie lubi" itp. Kiedyś była taka sytuacja gdzie ja hejtowałam moją koleżnkę na asku z anonima, ale wiem ze popełniłam błąd i teraz tego żałuje bo się co do niej bardzo pomyliłam. Od tej pory wiem, że to nic nie pomoże. Mam nadzieje, że docenicie to iż jestem z wami szczera :)

 Jeżeli nie podoba ci się dana osobą z wyglądu lub z charakteru to po co wchodzisz na jej aska, bloga? Po to żeby tylko to napisać? To żałosne, a bardziej jest żałosne to, że niektórzy przy tym nie myślą. Nie wszyscy będą mieć gdzieś wasze hejty, zawsze znajdzie się osobą która jest słabsza psychicznie i nie wiadomo co może sobie zrobić. 
((znalazłam kiedyś na tt))

Na koniec chcę jeszcze powiedzieć żebyście pamiętali, że głupie słowa osób które kompletnie was nie znają nie powinny mieć znaczenia dla was i waszej samooceny. Ważne jest to jak WY o sobie myślicie, a nie inni ☼

To tyle, dziękuję za wszystkie wejścia, obserwacje i komentarze to wiele dla mnie znaczy

ask snap: bierburz ((codziennie staram się dodawać i często odpowiadam na pytania))


15 komentarzy:

  1. Hejt jest dla mnie nie do pojęcia. Nie wiem czym kierują się osoby, które hejtują każdego kto tylko im się nie spodoba, lub właśnie spodoba się, ale bardzo mu zazdroszczą. No właśnie, zwykle to wywodzi się z zazdrości, więc gdy widzę osobę hejtującą, żal mi jej i śmiać mi się chce z jej mądrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem hejterów... Mam wrazenie, że oni po prostu zazdroszczą komuś, kto nie siedział na tyłku tylko ciężko pracował..

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny szablon na blogu! Mogę wiedzieć skąd go wzięłaś? I śliczna jesteś aw

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta racja, opinie osób, które nie są dla nas ważne i nic nie wnoszą do naszego życia, powinniśmy mieć gdzieś. Takiemu człowiekowi zależy tylko na tym, by nam dopiec; z czystej zazdrości chce nam popsuć dzień, humor, a może i nasze postrzeganie samego siebie.
    Kiedyś naprawdę przejmowałam się czymś takim, jak ktoś powiedział mi coś niemiłego. Dusiłam to w sobie i zawsze dobijałam się, odtwarzając to w głowie. Oczywiście nie mówię, że teraz tak nie jest, bo jest *niestety* *i na szczęście już mniej*, ale próbuję przestać o tym myśleć. Skoro sama wiem, że to nieprawda, to czemu tak dotykają mnie kłamstwa ze strony innych? Coraz lepiej to wykorzeniam, a ci bardzo mili ludzie, którzy chcą mi na darmo uprzykrzyć życie - traktuję jak powietrze. :) Lubię tematyczne posty.

    zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie hejtowałam i nie hejtuje :)) Podoba mi się ten blog i będę stałym czytelnikiem :))/AwwMyCollins PS. Jesteś megaa śliczna >>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bardzo mądry post :)
    Dobrym sposobem na hejty jest po prostu unikanie ich. Miałam taką syutację jeszcze 2-3 lata temu gdy chodziłam do gimnazjum, że pewna dziewczyna hejtowała mnie za wszystko. Ja się tym przejmowałam, a jej sprawiało to przyjemność. Jednak z czasem, gdy zaczęłam mieć to w dupie to ona znudziła się hejtami na które ja nawet nie reaguje i przestała :)

    wgl to akdjkjgagjlaethjah szukałam tego zdjęcia z tt tak długo omg i nie mogłam go znaleźć i pisałam do ludzi czy ktoś wie co to czy ma link i wszyscy idk a ty akurat wstawiasz omg agjerkgjoeqrgjid dziękuje spadłaś mi z nieba xx

    Zapraszam do siebie:
    http://luvmyhappylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się �� na pewno będę czytać �� powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, co da hejtowanie?
    Jestem stałą czytelniczką zakochana w szablonie!
    pozdrawiam, www.chanelariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, zgadzam sie z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny wpis :) Powodzenia z blogiem :>
    http://recenzjelaury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej zgadzam się z Tobą + super blog xx

    OdpowiedzUsuń
  13. jestes wspaniala, pierwszy raz weszlam na twojego bloga i od razu zakochalam sie w tym co piszesz, dajesz motywacje, nie tylko tu, ale tez na innych portalach spolecznosciowych, oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń