2015/08/11

slow down

Hejka!
  Nie wiem kiedy to minęło, wydawało mi się, iż notkę wstawiłam 2 dni temu a to się okazuję, że jednak minęło 5 dni. Jestem przerażona tym jak szybko płynie czas, za niedługo wyjazd do Grecji, a potem zostaje tylko tydzień wakacji. Nie jestem przygotowana na nowy rok szkolny i jestem zawiedziona, że nic nie zrobiłam takiego konkretnego w te wakacje. W sumie jedyne co mi się udało i z czego jestem zadowolona to blog.
  Nie mogę się doczekać, aż będzie tutaj 1k obserwujących, choć wątpię żebym tyle uzyskała nawet do nowego roku. I nie, wcale nie chodzi mi o "fejm", po prostu nie wiecie nawet jak się cieszyłam gdy miałam 5 obserwatorów, teraz jest 49 za co jestem niezmiernie wdzięczna.
  Mam sporo pomysłów na nowe notki, ale to w swoim czasie ♡












top new yorker // crop top bershka // shorts bershka // shoes nike

BLOOPERS



ps. Dajcie znać tu lub na asku czy chcielibyście serie "back to school" z góry dziękuję xo

23 komentarze:

  1. uwielbiam twojego bloga! zdjęcia jak zwykle cudowne, masz świetną figurę >>> nie mogę doczekać się kolejnej notki! zrobisz notkę o wakacjach w Grecji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo xx mam taki zamiar chociaż może być sporo zdjęć bo to jednak tydzień i nie wiem jak to zrobić

      Usuń
  2. Jejku, dawno nie czytałam żadnych blogów! Dzięki Tobie chyba do tego powrócę.. Rozwijaj się w tym kierunku, wychodzi ci to całkiem nieźle :)
    Pozdrawiam tłitery :D @michalczii

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, czekam na nowe posty!!!! ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się nie mogę doczekać szkoły mimo, że nie idę do nowej ani nic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, wiesz co... bo ja nie rozumiem sensu twojego bloga.. niby notki maja byc tematyczne, ale ty opowiadasz w nich tylko, jak bardzo cieszysz sie tym, ze masz iles obserwatorow ismucisz koncem wakacji, a potem wstawiasz- kompletnie nie profesjonalne i zle zrobione- zdjecia. twoj "blog" to jaczej photoblog i raczej uzywaj tego okreslenia, bo zmylasz ludzi;))))))))))))))))))))))))) ~jedna z twoich followersow na tt x (z listy favs)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest blog "lifestyle" nie mają być tutaj tylko tematyczne posty 😉
      a ciesze się, że wyraziłaś swoje zdanie :))

      Usuń
    2. och do cholery, wiem. ale sama chyba w ostatniej notce napisalas, ze wreszcie bedzie tematyczna, a tutaj znowu te nudne zdjecia

      Usuń
    3. była tematyczna? lmao napisz do mnie na tt jeżeli taka cwana jesteś

      Usuń
  6. post super ;)
    i tak możesz zrobić post ,,back to school" jestem ciekawa co w nim będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Back to school jak najbardziej :*
    Mega post i zdjecia masz ig?

    OdpowiedzUsuń
  8. mega :)
    i czekam na back to school :)
    @moonlightagain

    OdpowiedzUsuń
  9. mega :)
    i czekam na back to school :)
    @moonlightagain

    OdpowiedzUsuń
  10. tak zrób back to school :) kolejny świetny post, bardzo przyjemnie czyta mi się twoje notki miś. oby tak dalej :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Back to school byłoby fajne, mimo, że to znaczy, że oho zbliża się szkoła, to lubię takie posty.
    Zdjęcia bardzo bardzo! A, i udanego pobytu w Grecji! :)

    zapraszam i do mnie *klik* x

    OdpowiedzUsuń
  12. spoko post <3
    zapraszam do mnie :)
    http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria back to school jest bardzo fajna, zawsze lubię czytać ją na różnych blogach :) Ciekawe zdjęcia. Cóż, dam szansę twojemu blogowi i go zaobserwuję, powodzenia!

    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia! też przeraża mnie, jak szybko czas płynie :c

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Bardzo ładne buty :)
    Również przeraża mnie, jak bardzo szybko płynie ten czas. Czekam z niecierpliowścią na koljeny post.
    aysann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Masz śliczne włosy ;)
    Też przeraża mnie jak szybko leci ten czas... No kurczę, niedawno rozpoczynały się wakacje a tu co? Już prawie koniec...
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń