2015/08/25

Holidays








Tydzień, tyle czasu byłam na cudownych wakacjach, tyle także czasu brakuje do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Wspomnę jedynie, że jestem podekscytowana i bardzo ciekawa tego co będzie. Mam już nawet przydzieloną klasę i plan zajęć. Ale nie o tym ta notka.
W tym roku byłam w Grecji. Były to moje drugie wakacje na tej wyspie, dokładniej mówiąc na Rodos w miejscowości Kalithea. Szczerze? Jestem zauroczoną tymi widokami, ale gdybym miała wybierać to nie pojechałabym tutaj jeszcze raz, wolałabym zwiedzić inne miejsca.
Sporo się działo przez ten czas, pływaliśmy dużo w basenie,  ale też nie zabrakło nas nad morzem. Nurkowanie z maskami >>  widziałam tam ryby różnych gatunków.
Jedzenie w hotelu? cóż powiedzmy, że ja miałam standardowo na śniadanie: chleb, jajecznice i twaróg, natomiast na obiadokolacje: spaghetti/lassagne, frytki i cacyki. Obiecałam sobie, że spróbuje czegoś nowego lecz się nie udało. Może następnym razem.
Dodam jeszcze, że jak szliśmy z hotelu na stołówkę (była w osobnym budynku) to biegało tam pełno małych kotków no i chciałam je pogłaskać lecz jak zobaczyłam jak są maltretowane przez dzieci to stwierdziłam, że nie będę im dokładać. 
I oczywiście chłopcy. Nie powiem było kilku fajnych, niestety większość to Niemcy etc i mama się ze mnie śmiała, że mam się wziąć za ten język. Zrobię to, ale nie dla tych chłopaków tylko dla siebie (I tak zostanę starą panna z Kotami)
Myślę, że mogę zaliczyć ten wyjazd do udanych. No w sumie gdyby usunąć niektóre momenty na pewno byłoby o wiele lepiej.


A jak wam minęły te wakacje?
 Żałujecie czegoś? 
Jakie macie nastawienie na nowy rok szkolny?

Ps. dodajcie mnie na snapie "bierburz" i pytajcie na asku (jeżeli mam odp na snapie to #snap). Dziękuję :)

16 komentarzy:

  1. Mi wakacje minęły o wiele szybciej niż w tamtym roku... Ale niczego nie żałuję :)
    Jeśli chodzi o nastawienie na nowy rok to jak najbardziej pozytywne!
    Super post i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) Ja nie żałuje niczego bo nawet te złe wspomnienia są lekcjami :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio się cieszę na nowy rok szkolny. Nigdzie nie byłam w te wakacje, więc były nudne. Ja osobiście nie przepadam za niemieckim, ale uwierz - rosyjski 1000 razy gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę pobytu w grecji! ja byłam 6 dni w krynicy górskiej i nie było aż tak źle ale mogło być także lepiej. co do roku szkolnego to trochę się go obawiam bo idę do 3 gimnazjum i stresuje się pisaniem egzaminów i wybieraniem szkoły, ale z drugiej strony jestem podekscytowana tą zmianą szkoły i wybraniem kierunku
    thisrosse.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! :)
    moje wakacje minęły baaardzo szybko, nie wierzę, że już prawie wrzesień!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mialas fajne wakacje! Strasznie zazdroszce!
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne Zdjęcia <3 Mi wakacje minęły przecieknie nie było źle ale myślę że mogło by lepiej :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę ci zazdroszczę Grecji. Ja nigdzie nie byłam, zalegałam sobie w łóżku, co również robię i teraz. I nie mam najmniejszej ochoty wracać do szkoły, nieeee. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, ogromnie zazdroszczę takich wakacji. Moje nie były niczym szczególnym...
    Zapraszam do siebie ❊ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Ja na całe szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ! będę wpadać częściej.

    Jeśli masz ochotę . ZAPRASZAM
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że miałaś tak udane wakacje :) Zwykle są też jakieś momenty które nie do końca nam odpowiadają. Ja jednak mam zasadę, aby w życiu niczego nie żałować, bo to wszystko nas kształtuje :) A nastawienie na nowy rok szkolny trzeba mieć dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli w większym stopniu udane wakacje:) Bardzo ładne zdjęcia, jedno mnie szczególnie urzekło.
    Co do moich wakacji...minęły zbyt szybko. Nie były z jakimś wielkim rozmachem, pojeździłam tylko po kilku miastach w Polsce, jednakże żałuję, że już się kończą. Z wielką chęcią pojechałabym jeszcze na tydzień do dziadków, gdzie mogłabym całe dnie przebywać w ogrodzie i chodzić na maliny. *Boże, pomóż mi by ten rok szkolny szybko minął...*

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Udany wyjazd ;p Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i genialny wpis! :D

    OdpowiedzUsuń