2015/07/31

Big fun ❀

Hej!
  Jestem strasznie zmęczona dzisiejszym dniem. O 11 pojechałam do miasta na paznokcie, a potem od 12 byłam razem z Pati i stwierdziłyśmy, że jesteśmy głodne więc poszłyśmy do maka. Jak już się najadłyśmy to stwierdziłyśmy, że chce nam się pić więc poszłyśmy na "bobo".
  Około 14 dotarłyśmy na miejsce w którym robiłyśmy zdjęcia. Musze powiedzieć, że to jest pierwsza "sesja" którą razem miałyśmy, ale zabawy i śmiechu było przy tym bardzo dużo. Nie wiedziałam, że przy czymś takim można się aż tak ubawić.
  W sumie na dzisiaj planowałam bardziej notkę tematyczną, ale te zdjęcia nie pasują do żadnego tematu który wymyśliłam. Na razie spisałam je do mojego zeszytu w którym rodzą się wszystkie moje pomysły i może za niedługo uda mi się zrobić zdjęcia które by z nimi współgrały.













 "tam jest słońce debilu"








dres stradivarius // crop top bershka // top gatta // shoes ?

BLOOPERS




Na żadnym blogu które czytałam nie widziałam w notkach czegoś takiego jak "bloopers". Większość blogerek raczej udostępnia te zdjęcie które najładniej wyszły. Ja chciałam pokazać, że przy takiej sesji jest wiele pracy i nie zawsze może wyjść super zdjęcie.

Dajcie znać czy takie coś wam się podoba, bardzo mi zależy na waszej opinii.

Na koniec jeszcze dziękuję Patrycji za znoszenie mnie i zrobienie tych super zdjęć ♥︎
Do napisania xoxo













22 komentarze:

  1. świetna notka, jesteś bardzo pomysłową osobą, tak trzymaj miś

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna notka :) a zdjęcia są po prostu świetne, w ogóle masz świetną figurę!! będę częściej wpadać na tego bloga ~ atlantabiebah

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobało mi się w tym poście właśnie bloopers :) zdjęcia super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloopers to swietny pomysl! Swietna notka i zdjecia oczywiscie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloopers to dobry pomysł. No bo dlaczego nie? Xd

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia kochanie, jesteś piękna! czekam na kolejną notkę, buzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka, przyjemnie się czytq twojego bloga bo piszesz bardzo pozytywnie. Czekam na kolejną notkę i zdjęcia. (Bloopers to świetny pomysł) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się te zdjęcia naprawde haha, czekam na kolejne i mam nadzieje że też pojawią się bloopers hah

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemna notka i przepiękne zdjęcia.
    Twoje posty są bardzo pozytywne i radosne wiec z chęcią tu zaglądam :D
    Czekam na więcej :)

    w między czasie zapraszam do siebie:
    http://luvmyhappylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna notka
    i genialny pomysł z blopprsami,orginalnie nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka
    i genialny pomysł z blopprsami,orginalnie nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, notka oczywiście też

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia,bardzo mi się podobają!!!!


    zapraszam również do siebie:
    http://diary-of-the-novice-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia,bardzo mi się podobają!!!!


    zapraszam również do siebie:
    http://diary-of-the-novice-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pisz dalej Julcia 🙊
    świetnie Ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia ;) będę tutaj wpadała częściej . zapraszam do mniee :) smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wyszły wakacyjnie, czyli tak, jak powinno być! Masz świetne spodnie :)
    Co do bloopers, to świetny pomysł! Czekam na tę tematyczną notkę.

    zapraszam cię i do mnie *klik*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcia!
    Ja już kilka razy widziałam jak blogerki dodają zdjęcia "z serii nieudanych" :)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia śliczne i genialny pomysł z bloopers !!
    ~ @1Dkc5SOS

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, przysyłają w moim odczuciu pozytywną energię, za co mega dziękuję! I genialny pomysł z bloopers
    chanelariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń