2015/07/19

☾ Wprowadzenie| Tag about me ☽

Hejj!
Nie wiem w sumie do czego zacząć, początki zawsze są najgorsze, ale spróbujmy.
Mam na imię Julia, może niektórzy kojarzą mnie na twitterze jako "trzmiela". Interesuje się muzyka, modą i fotografią. Jedyne co robię dniami to siedzę na tt, słucham muzyki lub oglądam seriale. Właśnie to chcę zmienić! Czytam kilka blogów i od dawna się tym interesuję. Kilka razy podejmowałam próbę pisania, ale nie za bardzo mi się udawało, mam nadzieje, że teraz będzie inaczej.

Żeby nie było tak nudno to postanowiłam zrobić "tag about me" żebyście mnie chociaż trochę lepiej poznali ☼

☁︎ 1. Kiedy masz urodziny?
17 grudnia

☁︎ 2.Czy masz chłopaka?
Nie mam 

☁︎ 3. Jakiej muzyki słuchasz?
Najczęściej Ariany Grande, Justina Biebera, 5sos, ale ogólnie słucham tego co mi wpadnie w ucho

☁︎ 4. Ulubione danie?
Pizza!! zdecydowanie, a no i spaghetti

☁︎ 5. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak mam, od 3 miesięcy mojego wymarzonego psa: Petra

☁︎ 6. Masz drugie imię?
Nie, tata zapomniał wpisać haha

☁︎ 7. Ulubiony napój?
Zielona herbata, woda, cola

☁︎ 8. Ulubiona książka?
Kurcze trudny wybór, ale chyba hopeless i seria dary anioła

☁︎ 9. Ulubiony kolor?
Biały, czarny, pudrowy róż

☁︎ 10. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Gdzie?
Turcja, Tunezja, Grecja, Chorwacja x6, Hiszpania, Niemcy, Austria, Czechy

☁︎ 11. Masz rodzeństwo?
Tak, siostrę Oliwię. Ma 5 lat

☁︎ 12. Ulubiony film?
love, Rosie, To tylko seks, Piła

☁︎ 13. Jaki masz telefon?
Ip 5

☁︎ 14. Ile masz wzrostu?
159 coś około jak się ostatnio mierzyłam

To wszystkie pytania na jakie chciałam odpowiedzieć ((chyba, bo jestem strasznie zapominalska)).
Jeżeli macie jakieś, pytania, rady, zastrzeżenia itp. chętnie je przeczytam, napiszcie w komentarzach lub na asku

Do napisania ♡

25 komentarzy:

  1. Jaka sliczna jestes, jeju ♥ Powodzenia w zdobyciu czytelnikow, ja bede czytac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pisaniu :)

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne notki, slicznego masz psa

    zapraszam do mnie http://sunshineverytime.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog
    Czekam na następną notkę
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej!:) zostalas nominowana do liebster blog award:)
    http://diary-of-winnieari.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada! Z łosią niecierpliwością czekamy na następne posty i trzymamy kciuki! Powodzenia :) x i oczywiście zapraszamy do nas ;)
    http://mambastyczny-swiat-losi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie super, będę czekać na kolejne notki! x

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog się zapowiada ^_^
    Zakochałam się w twoim psiaku<3
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notę<3
    @NiallisMy19

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham pizzę! Słodka psinka :)
    http://thew0w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się świetnie, będę tutaj zaglądać :)
    http://sweet-serial--killer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiada się ciekawie
    obserwuję i czekam na następną notkę xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodki ten piesek! powodzenia i czekam na następne posty :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się zapowiada, będę czytać 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie!
    Zapraszam everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę czytać! ;* zapraszam do mnie nexttome1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się super blog 😍 powodzenia w dalszym pisaniu rybko 😘 \tl hayesmoji

    OdpowiedzUsuń
  18. Okaay xd przybywam z twittera i biorę się za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  19. omg,lubisz słuchać tej samej muzyki co ja xx
    ogólnie Twój blog jest świetny,pozdrawiam twitterowiczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się świetnie. Też lubię 5SOS. Śliczny piesek ♥

    ♠ queen-of-original.blogspot.com ♠

    OdpowiedzUsuń