2015/07/21

lazy day ☼

Hi loves ♥︎
Jezu nie wierze!! 11 obserwatorów, 18 komentarzy i ponad 1000 wyświetleń. Dziękuję nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Nie spodziewałam się tego.
Ale przechodząc do rzeczy. Blog dopiero co powstał, a ja już się "uzależniłam", nie mogłam czekać do następnego tygodnia lub do weekendu, muszę wstawić notkę już teraz. Nowa notka = robienie zdjęć. Wiele czasu mi to zajęło i nie jestem z nich bardzo zadowolona, ale są w porządku. To dopiero moja pierwsza "sesja" i powoli będę się w to wprawiać. Mam nadzieje, że mi wybaczycie.
Ogólnie ten blog to dobry pomysł bo przez te zdjęcia nareszcie posprzątałam w pokoju haha

Ps. przepraszam za ten kabel przy łóżku, ale jeszcze nie mam zrobionych kontaktów (tylko jeden mi działa)


  
 






crop top h&m, shorts bershka

29 komentarzy:

  1. swietna notka! masz super pokoj:) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju śliczna moja ^^
    CUDOWNE ZDJĘCIA AS ALWAYS!

    ~ @Only1Mitchell

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie jest po prostu meega !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia x czym je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczny pokój, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pokój ^^
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No tAK pokój jest super :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pamiętaj Tata, że jeszcze nie dokończony :))

      Usuń
  9. jesteś mega śliczna,supi blog 💞

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ^^ Powodzenia w blogowaniu ^^ Masz rację to bardzo mocno uzależnia, ja nie wyobrażam sobie życia bez bloga :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/cooperation-with-cndirectcom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyswietlen (:

    Zapraszam do mnie: niespokojny-ocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję statystyk!
    Super outfit, fajny masz kolor mebli xd

    OdpowiedzUsuń
  14. co za figura ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś śliczna Julia! ♥
    i zdjęcia są cudne, kabel nie przeszkadza w ogóle.
    Obserwuję. xx
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia
    Zajmujesz się głównie robieniem zdjęć ludziom czy naturze/zwierzętom również?

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia 👌 tak w ogóle to masz świetny pokój 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeswietny post! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog hcfjjfeyj😍 chyba się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz super pokój!
    Świętą figurę !!
    Twój blog jest suuper :** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz super pokój!
    Świętą figurę !!
    Twój blog jest suuper :** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia *.* zakochałam się �� @zen_is_my_hero (tt) xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Kabzusnjskxsh
    Czy mogę zobaczyć twój pokój? Kabshsh

    OdpowiedzUsuń