2015/07/26

wait for a minute

 Hejka!
Czas pędzi jak szalony, jeszcze niedawno był przecież koniec roku szkolnego, a tu już praktycznie sierpień. Nie wiem kiedy to tak zleciało, a znając życie ostatni miesiac wakacji upłynie mi tak samo szybko jak poprzedni. 
Na początku sierpnia przyjeżdża do mnie kuzyn i będzie u nas tydzień, może uda mi się wymknąć 4.08 do kina na "Papierowe miasta" bo bardzo chciałabym zobaczyć ten film. Następnie mam tydzień dla siebie, znajomych i dla bloga, gdyż 17.08 wyjeżdżam do Grecji na tydzień z rodziną. Pewnie będę robić zdjęcia bo tata zabiera lustrzankę to czasami coś popstryka, a jak on robi zdjecia to jest ich pełno haha.
Chciałabym po prostu zatrzymać czas, boje się nowego roku szkolnego. Liceum to już nie przelewki i postanowiłam sobie, że będę się uczyć żeby dostać się na dobre studia.




 crop top bershka // shorts bershka // shirt h&m

Udało mi się zrobić kilka zdjęć Petrze bo ta wariatka ganiała akurat za patykami i nie dało się jej złapać.



Ps. Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, obserwacje i komentarze ♥︎
Ps2. Jakie notki byście chcieli, jakieś propozycje?
Ask

35 komentarzy:

  1. Masz przepięknego psa! Swoją drogą, popraw literówkę w tytule wpisu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję już poprawiam nawet nie zauważyłam

      Usuń
  2. robisz mega zdjecia julcia!
    poza tym jestes sliczna i twoj pies >>>
    ily, @grandefroze

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny outfit>>>
    i piesek aww *.*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia :*
    Mi też wakacje szybko mijają :*
    Zajrzysz?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku cudowne zdjęcia, śliczna jesteś aw

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i super notka (zresztą jak zawsze)
    A tak btw to nominowałam cię do Libster Blog Award, czekam na odpowiedź!
    chanelariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ale to bardzo spodobał mi się twój blog. Śliczne zdjęcia i świetne posty ♥
    Oczywiście leci obserwacja i zawsze chętnie będę tu zaglądać. Życzę powodzenia :)

    http://luvmyhappylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już uwielbiam Twój blog 😍
    Jesteś śliczna, szczególnie podoba mi się ostatnie zdjęcie. No i masz cudnego psa 👌
    Ps. Daj potem znać czu warto się wybrać na ten film
    Pps. Czekam na zdjęcia z Grecji XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww cudny piesek! Ogólnie fajny blog :)
    Mi też czas leci bardzo szybko :c

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Naprawdę jestem pod wrażeniem ich dobrej jakość i ujęć.
    Piszesz ciekawie, masz bogate słownictwo i idzie ci naprawdę nieźle.
    Zostawiam obserwację i z niecierpliwością czekam na kolejne posty! :)
    http://welcome-in-hawaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jaka ty jesteś śliczna:( i masz też ślicznego pieska 😍
    btw miłego pobytu w Grecji kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas leci zdecydowanie za szybko! Nie mogę w to uwierzyć, że połowę wakacji mamy już za sobą ;/
    Śliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jesteś :o a ten outfit super
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outfit i robisz naprawdę bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! z resztą jak cała notka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. design bloga świetny, tak jak i design twojego pokoju! coś niemal idealnie w moim stylu także twój blog trafia do moich zakładek i trzymam kciuki. xx
    ode mnie dodam jeszcze że fajnie jakbyś określiła nieco tematykę bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog zapowiada się świetnie!! Będę tutaj częściej, obserwuję:-)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia,fajnie piszesz. Zrób może jakies vlogi z Grecji :o ❤ miłego dnia @Mervsy

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie chciałabym zobaczyć coś w stylu room tour😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny piesek! Tak samo bardo podoba mi się Twój outfit. Moim ulubionym elementem jest koszula.
    Swoją drogą bardzo podoba mi się Twój blog wiec dodaje do obserwowanych
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak na początek to bardzo fajnie
    naprawde czuję,że fajnie mi się go bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak na początek to bardzo fajnie
    naprawde czuję,że fajnie mi się go bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak na początek to bardzo fajnie
    naprawde czuję,że fajnie mi się go bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na zdjęcia z Grecji :*
    Daj znać czy fajny był film :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Grecji <3 Jest tam wspaniale!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Grecja? super! ja nie mialam okazji być : (
    słodki pieseł!<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :> Powiem,że zdjęcia są bardzo dobrej jakości.
    Świetny post zapraszam do mnie, obserwuję:>
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post! Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z Grecji. Nie byłam tam, ale bardzo chciałabym pojechać. Papierowe miasta zapowiadają się świetne, jednak ja chyba się nie wybieram, bo najpierw mam zamiar przeczytać książkę. Blog jest super, dlatego obserwuję! ♥ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi wakacje dziwnie się dłużą...ale to w sumie dobrze haha:) udanego wyjazdu do Grecji! Śliczny piesek:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta koszula xd
    Ja wczoraj bylam na paper towns i prawdę mówiąc jesli czytałas książkę, to wydaje mi się że film średnio ci się będzie podobać.
    No właśnie koniec wakacji zbliza się nieubłaganie. To jest przerażające jak ten czas szybko leci. Zbyt szybko.
    Ja zaczynam trzecią klasę gimnazjum w tym roku i prawdę mówiąc też się boję. Czekają mnie testy i dużo nauki, żeby wyrobić się na czerwony pasek.
    Ale to za miesiąc
    Cieszmy się chwilą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały blog będę tutaj częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń