2015/09/13

What do you mean? Back to school tag

Hej kochani!
Sporo czasu minęło od kiedy wstawiłam ostatnią notkę. Nie będę się tłumaczyć bo chyba sprawa jest jasna: zaczęła się szkoła. Nie wiem jak wam, ale mi bardzo szybko mijają ostatnio dni, zanim się obejrzę a tu już weekend, a potem poniedziałek i tak w kółko. Brakuje mi trochę wakacji, jednak z drugiej strony bardzo miło spędziłam czas z nowymi znajomymi i niczego nie żałuje.
Dzisiejsza notka to będzie tag z pytaniami gdyż jeszcze nie ustaliłam jaką notkę tematyczną dodać pierwszą. Jeżeli możecie napiszcie co byście chcieli zobaczyć u mnie na blogu, może jakieś porady, oodt na jesień, a ja postaram się to zrobić ♡

1. O której wstajesz do szkoły?
Budzik mam ustawiony na 6-6:30 więc tak jakoś się budzę (czasami zasnę po budziku i budze się o 7...)

2. Twój ulubiony nauczyciel?
Jeszcze nie mam. Jestem w nowej szkole i nie znam nauczycieli.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Ciężkie pytanie.. nie wiem. Niby idę na bio chem, ale z chemii to będę musiała mieć korki.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam bliskie mi osoby, ale chcę także poznać kogoś nowego. Rozmawiam z kilkoma osobami z mojego rocznika po prostu.

5. Plecak czy torebka?
To zależy ile mam lekcji :)

6. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Najczęściej chodzę w spodniach, szczególnie w zimę bo mi zimno

7. Czy malujesz się do szkoły?
Tak

8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Noszę jedynie kolczyki w uszach.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Nie

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Staram się zazwyczaj coś zjeść, ale czasami zapominam z domu 

11. Do szkoły chodzisz pieszo, jeździsz autobusem czy samochodem?
Jeżdżę samochodem. Jakbym szła na pieszo zajęło by mi to dobrą godzinę

12. Czy lubisz ćwiczyć na wf-ie?
Lubię

Wiem, że notka jest bezsensu, ale miałam ochotę już coś napisać, a pomysły mam jeszcze niedokończone. Obiecuję, że w następnych notkach postaram się bardziej. Do napisania xo


11 komentarzy:

  1. Szkoła Ci szybko przeleci i nim się obejrzysz będzie już ostatnia klasa :) Masz ślicznego pieska :3

    Zapraszam też do siebie :) Dopiero zaczynam przygodę z blogiem :)
    http://rozkminyxdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka i ciekawe pytania ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, mi również czas ucieka przez palce, ale patrząc pod dni. Bo godziny w szkole lecą mi strasznie, strasznie wolno. Za to w domu bum i już nagle 22. Myślę, że fajne byłyby ootd na jesień, chociaż ciekawe porady też byłyby super:)

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post :)
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś taki średni ten twój blog. Nic ciekawego tu nie ma, posty krótkie, nic nie wnoszą do życia. Albo się pisze konkretnie albo wcale..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog , bardzo fajnie się czyta . Zapraszam do mnie http://lasko-wska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, fajny styl pisania ogolnie mi sie podoba, dodaj jak najszybciej nowa notke! Zapraszam na primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy post na primegoal.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaka cudowna notka !
    będe zaglądać tutaj częściej !
    obserwuję ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i fajny post :)
    zapraszam do siebie http://lumosmaxima1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń