2016/09/11

Back to school: Plusy chodzenia do szkoły


W związku z tym, że rok szkolny dopiero się rozpoczął wpadłam na pomysł, żeby dodać trochę pozytywnej energii. Szkoła nie jest taka zła jak się wydaje. Okej wiem, że większość nie lubi wstawać wcześnie, ale uwierzcie mi nic wam nie zaszkodzi, a nawet będziecie mieć "dłuższy dzień".
Szkoła ma swoje plusy i minusy, jednak skupmy się na tych pierwszych.

Nowe znajomości
Podczas tych 10 miesięcy poznajemy wielu ludzi, czasami rodzą się nowe przyjaźnie które mogą przetrwać całe życie. Zawsze ciekawie jest gdy ma się kogoś z kim można się pośmiać, porozmawiać.

Nowa wiedza
Jak wszyscy świetnie wiedzą do szkoły chodzi się, żeby się uczyć (niespodzianka nie?). Moim zdaniem jest to fajna sprawa bo np na historii możemy dowiedzieć się co się działo przed nami, przed naszym urodzeniem, na biologi można się dowiedzieć jak funkcjonują inne organizmy i mnóstwo innych rzeczy. 



Odżywianie
Nie wiem, może tylko u mnie tak jest, ale gdy przychodzi rok szkolny o wiele łatwiej mi jest się zdrowiej odżywiać i trzymać się diety. Jest to ogromnym plusem dla nas, dla naszego organizmu myślę, że wiele osób tu się ze mną zgodzi :).



Więcej ruchu
Jak wiadomo ruch to zdrowie! Podczas tych 10 miesięcy wielu z młodych ludzi musi iść na piechotę do szkoły lub przejść się na przystanek autobusowy, co jest bardzo zdrowe i pozytywne dla naszego organizmu. Nie oszukujmy się, niewielka część w wakacje się ruszała, uprawiała jakieś sporty.



Zorganizowanie
Na pewno większość z was ma planner lub kalendarz w którym zapisuje różne kartkówki, sprawdziany i różne inne rzeczy. Moim zdaniem jest to duży plus, dobrze jest być poukładanym i wiedzieć co trzeba w danej chwili zrobić, a kiedy ma się czas wolny. W przyszłości na pewno to się wam jak i mi przyda.



Imprezy
Jeżeli jesteście już starsi to pewnie chodziliście na różnego typu imprezy, a jak wiadomo w roku szkolnym jest tego dużo. Integracje, urodziny i imprezy bez okazji. Jest to plus dlatego, że można się wyszaleć, pobawić i nie przejmować się szkołą, ale również spędzić czas ze znajomymi/przyjaciółmi i zacieśnić więzy.

Wycieczki
W większości szkołach są różnego rodzaju wycieczki jak i wymiany zagraniczne. Uwielbiam takiego typu sprawy, można pozwiedzać różne ciekawe miejsca, poznać nowy kraj, kulturę. Poprzez zwiedzanie też się w pewnym sensie uczymy, ale myślę, że jest to o wiele przyjemniejsze niż siedzenie cały czas w ławce. 


To wszystkie plusy jakie widzę w roku szkolnym, jeżeli macie jakieś swoje pomysły to napiszcie mi w komentarzu, chętnie poczytam waszą opinie! 

zdjęcia: we heart it 

instagram: ju.latte
snap: bierburz

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z plusami - ja również lepiej organizuję się w roku szklonym, jak mam więcej zajęć, po prostu mi tak łatwiej a także to właśnie w tym roku, nauczyłam się używać kalendarza/planera i dobrze mi z nim, polubiliśmy się :)
    Co do ruchu, to ja niestety tak mam teraz ułożone zajęcia, że na ruch zostają mi tylko trzy weekendowe dni :/
    Zdrowe odżywianie w czasie roku szkolnego może być łatwiejsze, ja też tak mam że nie mam czasu na jakieś przekąski czy słodycze w tygodniu, więc automatyzmie odżywiam się zdrowiej :) Chociaż są osoby, które podczas nauki (niestety) zajadają jakieś chipsy, słodycze i zapijają to colą, co dla mnie jest okropne po prostu i nie do przyjęcia :(
    Mam nadzieję, że nadal będziesz pisać, ja chętnie przeczytałabym notkę o kalendarzu i jego prowadzeniu przez Ciebie oraz o zdrowym jedzonku :)
    Pozdrawiam!
    Hanzii

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzmiela? Czy ja cie czasem nie kojarze z TT? Informowałas mnie o coldwater haha jak nie ty to sorry

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkimi plusami jakie tu wymieniłaś :) Nie wiem czy coś więcej bym wymieniła. Na tą chwilę nie mogę sobie nic przypomnieć. Mimo wszystko i tak uważam, że minusów znalazłoby się więcej ale na szczęście ja już szkołę mam za sobą :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zgadzam się w wymienionymi przez ciebie plusami :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No z tym, że jest więcej ruchu to się zgodzę. Przez wakacje zdążyłam stać się niesamowicie leniwa, a wszystko przez siedzenie wyłącznie w łóżku. W sumie to zgadzam się z wszystkimi punktami, szkoła ma swoje plusy.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  7. 55 yr old Associate Professor Alic Klejin, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Coloring. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Alfa Romeo 8C 2900B Pinin Farina Cabriolet. Wiecej informacji o autorze

    OdpowiedzUsuń