2016/09/04

Croatia


Wakacje jak szybko się zaczęły, tak szybko się skończyły, nie wiem nawet kiedy to minęło.
Ostatnie dni sierpnia spędziłam poza granicami Polski w Chorwacji, byłam w tym kraju już nie jeden raz i zdecydowanie polecam. Po drodze zwiedziliśmy jeszcze Pragę, Mikulov, a już po stronie Chorwackiej zajechaliśmy na plitwickie jeziora na których widoki są nieziemskie. 

Mam nadzieje, że te 10 miesięcy minie i mi i wam bardzo przyjemnie, szybko i ani się obejrzymy, a już będą kolejne wakacje. Jeszcze nie wiem jak pogodzę naukę i bloga, ale będę się starać z całych sił. Przeraża mnie 2 klasa, rozszerzenia, nauka i... tak szczerze mówiąc to wszystko...

Kilka osób pytało się na moim asku czy zrobię back to school jednak nie miałam jak, wróciłam dopiero 30.08 w nocy, więc już nie było sensu. Jednak mam pomysł, żeby zrobić post o plusach chodzenia do szkoły, żeby wnieść trochę pozytywnej energii na ten rok szkolny. Co myślicie?

Zostawiam was teraz z kilkoma zdjęciami z wyjazdu i do napisania :)











 snap-bierburz
instagram- ju.latte

11 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!
    A kolejny post o plusach chodzenia do szkoły, jak najbardziej na tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, cudowne zdjęcia! życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za tym postem o plusach chodzenia do szkoły, zawsze przyjemniej później się chodzi do szkoły z dobrym nastawieniem.
    Już wiem, co muszę zmienić aby ten rok była jak najlepszy. Wykorzystajmy go na maxa - tego Ci życzę :)
    Zdjęcia są naprawdę magiczne i jak je widzę, to od razu chce się tam przenieść, mam nadzieję, kiedyś tam pojechać :) Zazdroszczę Ci!
    Życzę dużo motywacji, cierpliwości i czasu do pisania notek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zdjęcia podbiły moje serduszko - mają piękne kolory. Widać, że spędziłaś te wakacje w miłej atmosferze.
    Pozdrawiam
    http://kaktusowy-sad.blogspot.com/2016/08/przykry-los-zakochanej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych zdjeciach*.* wytrwałości w prowadzeniu bloga a następny post jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. supi post Julia ! Zdjęcia są mega ładne i rzeczywiście mogłabyś zrobić post o plusach chodzenia do szkoły. mam nadzieję, że uda ci się pogodzić nauke z blogiem, bo serio dobrze go prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w Chorwacji i także sądzę, że widoki są tam nieziemskie ! :) Plitwickie jeziora są obłędne. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne widoki :) Ja byłam już kilka razy w Chorwacji, ale głównie na Korculi. Chciałabym kiedyś odwiedzić Plitwickie Jeziora, bo są podobno przepiękne.
    O, katedra św. Wita - również niesamowita. Zdjęcia w jej wnętrzu wyszły mi niesamowicie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń