2016/08/07

Motywacja ☼

 Motywacja, co to tak właściwie jest? Według wikipedii jest to: stan gotowości do podjęcia określonego działania, wzbudzony potrzebą zespół procesów psychicznych i fizjologicznych, określający podłoże zachowań i ich zmian. Wewnętrzny stan człowieka, mający wymiar atrybutowy.
Prościej mówiąc jest to stan gotowości, siła która napędza nas do działania.

 Tak właściwie motywacja potrzebna jest w tych czasach praktycznie zawszę nawet do tych najprostszych czynności jak wstanie z łóżka, zrobienie posiłku, treningu, nauki jak i wielu innych. Społeczeństwo coraz bardziej się rozleniwia, a w szczególności młode pokolenie, bo nie oszukujmy się na pewno spędzacie czas przed laptopem, smartfonem i wiecie, że musicie coś zrobić, ale mówicie "Nie chcę mi się, zrobię potem". Jest to wina w dużej mierze naszego lenistwa, ale także braku motywacji.

Czasami mamy dni kiedy mówimy sobie "Muszę coś zmienić w swoim życiu", jesteśmy pełni energii, zapału. Jednak są też takie dni kiedy kompletnie nic nam się nie chce i tylko użalamy się nad swoim życiem. Które dni wolałabyś/wolałbyś przeżyć? Te pełne optymizmu i energii czy może na odwrót? Ja osobiście wolałabym to pierwsze. Zdaje sobie sprawę, że niektóre problemy i wydarzenia mogą nam zepsuć humor jednak nie dajmy im zapanować nad nami i nad naszą motywacją! 

To uczucie jakie towarzyszy nam w momencie ukończenia danej czynności jest nie do opisania. Największą inspiracją jesteśmy my sami, dlatego jeżeli pokażemy sobie, że potrafimy, że się nie poddajemy to poczujemy ogromną satysfakcję. 

Podsumowując, taki "kop w tyłek" jest nam potrzebny szczególnie w wieku którym żyjemy, bez ciężkiej pracy nic się nie osiągnie. Zapewne z biegiem czasu ludzie będą jeszcze bardziej leniwi niż są dotychczas, jednak mam nadzieje, że znajdzie się garstka osób zmobilizowanych do działania. 

A jakie są twoje przemyślenia co do motywacji?










                spodnie- Tk Maxx | bluzka- stradivarious | buty-?

instagram: ju.latte
snap: bierburz

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z każdym twoim zdaniem. Naprawde dobrze, że o tym napisałaś. Może niektóre osoby coś z tego wyniosą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślisz dokładnie jak ja!! haha, a twoje zdjęcia to życie, przysięgam 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. racja, motywacja jest bardzo ważna!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne odczucia do Ciebie. Jednak wydaję mi się, że jak ktoś chcę to naprawdę dużo zrobi. Dajmy najprostszy przykład- dziewczyna, która chcę osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Brak jej motywacji? Myślę, że nie, no może w niektóre dni jak każdy ma kryzys. Szkoda, że nie jest tak w codziennym życiu.
    life-by-kejt.blogspot.com 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafie to napisałaś. Motywacja jest nam potrzebna do wszystkiego. Nasze marzenia są naszą motywacją. Nie rozumiem ludzi, którzy na pytanie o marzenia mówią, że ich nie mają ( spotkałam się z takimi osobami). Każdy je ma, może nawet nie wie, że są to jego marzenia. Co do stylizacji to nie jest mój styl , ale Tobie pasuje :) Bardzo podoba mi się bluzeczka. :)

    Obserwuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. motywacja najważniejsza!
    śliczne zdjęcia <3
    obserwujemy? http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Bez motywacji ani rusz!
    Wyglądasz cudownie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę motywacja jest wokół nas. To jak to określiłaś, piękny stan :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten outfit by ślicznie wyglądał na plaży!
    mi motywacja przydałaby się każdego dnia..
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym zestawieniu! WYGLĄDA NIESAMOWICIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywacjo to dla mnie coś takiego, co sprawia, że nie stoję ciągle w miejscu, że dążę do spełnienia swojego celu, nawet jeśli droga jest trudna i czasami mam dość trudności. Motywacja wiąże się z ambicją. Stwarzają dla mnie nowe wyzwania o wyższej poprzeczce i to ode mnie zależy, czy je podejmę, czy tez może poddam się i nie zrobię nic. Staram się znajdywać tą motywację, nawet jeśli czasami jest trudno i mam dość, i mam ochotę przestać, zatrzymać się i skapitulować. Tak prosto byłoby się poddać, ale trzeba iść dalej.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń