2016/07/27

Holidays


  
 Już połowa wakacji praktycznie za nami (kiedy to minęło?). Przeraża mnie trochę fakt, że już za miesiąc do szkoły, a czas zleci napewno szybko. Jednak życie płynie dalej i trzeba się jakoś z tym oswoić.
   Te dwa miesiące miały wyglądać trochę inaczej, ale nie narzekam bo naprawdę miło mi mijają. Jak pisałam wcześniej trochę skupiam się na sobie, trochę na rodzinie i przyjaciołach. Niedawno wróciłam z małego wypadu nad Polskie morze z mamą, siostrą, ciocią i kuzynem. Przez ten czas odrobinę zaszalałam z jedzeniem typu pizza i lody, jednak kurcze raz się żyje i od czasu do czasu niezdrowe jedzenie nie zaszkodzi, nie ma co się załamywać takimi głupotami.
   W planach na następny miesiąc mam jeszcze wyjazd z rodziną za granicę i wracam zaraz przed rozpoczęciem roku. Ciężko stwierdzić co czuję wobec tych 10 miesięcy, z jednej strony jestem przerażona, a z drugiej ciekawa i podekscytowana tym co może się wydarzyć.

A wam jak mijają wam wakacje? Jakie macie plany na sierpień? I jakie macie odczucia co do zbliżającego się roku szkolnego?










bluzka i spodnie- stradivarius | pasek-?

5 komentarzy:

  1. Hej :)
    U mnie wakacje mijają bardzo szybko :( Staram się maksymalnie wykorzystać czas na sesje zdjęciowe i samodoskonalenie :)

    Fajnie masz zdjęcia, aczkolwiek mała uwaga jest taka, aby fotograf na przyszłość starał się nie "wchodzić" cieniem w kadr i nie robić zdjęć pod słońce, bo cień zakrywa twarz. :)

    Pozdrawiam.
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie z tego sprawę, ale dziękuję za rade :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Wakacje mijają zdecydowanie za szybko! Dopiero co przyleciałam do Polski, a minął już tydzień nawet nie wiem kiedy.

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. w porownaniu z poprzednim miesiacem sierpien spedze w domu :( ale postaram sie spedzac czas uprawiajac jakies sporty lub moze nawet naucze sie gotowac :) swietny post i ladne zdjecia! ja rowniez zalozylam bloga i pojawila sie pierwsza notka zapraszam puchatekpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń